Scholieren Bevrijdingsloop

Atletiekvereniging AV Isala’96 en de Kamper Oranje Vereniging organiseren de Siebrand Bevrijdingsloop 2024 op woensdag 17 april aanstaande. Met deze grootste scholierenloop van Overijssel denken we, samen met de deelnemende leerlingen van de basisscholen uit Kampen, op een sportieve manier terug aan de bevrijding van Kampen in 1945. Maak het memorabel! Dat is het motto van hoofdsponsor Siebrand en de Bevrijdingsloop van Kampen!

We zetten deze sportieve herinnering voort in een jaar waarin we meer dan ooit beseffen dat vrijheid niet van zelfsprekend is. Loop daarom mee met de Siebrand Bevrijdingsloop (500 mtr voor de 6-jarigen en 900 mtr voor de andere leeftijden) of met de Kamper-Mijl (ca.1600 mtr)

Loop 17 april 2024 mee voor de vrijheid. Samen met onze hoofdsponsor Siebrand doen we dat onder het motto: Maak het memorabel!

Zie de website van AV Isala ’96 voor het programma en meer informatie.